תנאים ותקנון
א) שם מלא
ב) כתובת למשלוח
ג) מספר טלפון
לאחר ההזמנה, יוצג ללקוח אישור, המאפשר לבדוק שוב את ההזמנה לפני השלמת הקנייה. אישור ההזמנה יכלול את שמו של המוצר המוזמן, מחיר המוצר, אישור שיטת התשלום, אישור עלות המשלוח וכן הנתונים של הלקוח. הלקוח משלים את ההזמנה על ידי לחיצה על "השלם את הרכישה שלי".
לאחר השלמת ההזמנה, הלקוח יקבל הודעת דואר אלקטרוני המאשרת כי ההזמנה בוצעה. ההודעה תכלול את שם המוצר המוזמן, מחיר המוצר, אישור שיטת התשלום, אישור עלות המשלוח ואפשרות מסירה.
שיטת התשלום עבור המוצר המוזמן תלויה באפשרות שנבחרה על ידי הלקוח, תוך ביצוע ההזמנה.
המוכר מקבל את אמצעי התשלום הבאים:
- העברה אלקטרונית באמצעות שירות תשלום אלקטרוני
- תשלום בכרטיס אשראי
- חשבון PayU
הטובין יימסרו באופן המפורט בהזמנה וישלחו באופן מיידי, לא יאוחר מ- 3 ימי עסקים מתאריך ההזמנה.
הטובין מועברים לכתובת הלקוח המצוינת בהזמנה.
הטובין נשלחים עם מסמך מכירה.
עם קבלת המשלוח, הלקוח יאמת את תוכן החבילה בנוכחות איש המסירה. הלקוח יודיע מיד למוכר על כל מקרה של גילוי נזק שנגרם במהלך ההובלה.
הלקוח מקבל אחריות מלאה עבור העסקה במקרה שהחבילה הולכת לאיבוד או שלא מגיעה ללקוח.
המוכר ישלח ללקוח את אותו מוצר בחינם כולל משלוח.
הלקוח יכול לבקש החזר כספי מלא במקרה שגם החבילה השניה לא הגיעה.
לקוח יוכל לבטל את רכישת המוצר עד 14 יום מיום קבלתו על ידי הצהרה בכתב לפני תום התקופה האמורה ומשלוחה באמצעות סריקה לכתובת הדוא"ל contact@polincbd.co.il במקרה של ביטול עסקה, הלקוח יחזיר את הסחורה שהוזמנה למוכר לפני תום תקופת 14 הימים אחר מסירת הטובין לכתובת הבאה: Baltic Blue, 16c/12 Okrętowa ul, 81-449 Gdynia, Poland הקונה יחזיר את המוצר למוכר במשלוח חוזר לכתובת המפורטת לעיל, כאשר המוצר, יהיה שלם, סגור, ומתויג ובמצב כחדש. במקרה של ביטול עסקה, הלקוח ישא בעלויות המשלוח של הטובין המוחזרים. בביטול עסקה, המוכר יחזיר ללקוח את הסכום של המוצר שהוזמן תוך 14 יום מיום קבלת הטובין ע"פ התנאים שפורטו לעיל, לחשבון הבנק שיצוין על ידי הלקוח. גביית דמי ביטול – תעשה רק בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר. המזמין יחויב בדמי ביטול (הוצאות ההעברת הסכום לפי שיעור הבנק ופעולות התשלום)
אם ימצא כי המוצר פגום, על הקונה להודיע על כך למוכר תוך שבועיים ממועד המסירה. יש להגיש את התלונה בצירוף תמונה בדוא"ל לכתובת contact@polincbd.co.il
תלונות בנוגע לשימוש בחנות. על הקונה לספק את פרטי הקשר שלו, לתאר במדויק את הסיבות לתלונה ולדווח על בקשות לספק השרות.
אם למוצר שנמכר יש איזה שהוא פגם, הלקוח ראשי:
- להחליף את המוצר במוצר חדש
- להגיש בקשה לבטל את העסקה
על הקונה לשלוח את המוצר הפגום חזרה לכתובתו של המוכר. במקרה שהתלונה תתקבל עלויות המשלוח יוחזרו.
המוכר מתחייב לבדוק את התלונה שהגיש הרוכש תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר.
המחוייבות שלנו להגנת הפרטיות.
בעת ביצוע ההזמנה, הלקוח נותן את הסכמתו לאחסון, עיבוד ושימוש בנתונים האישיים שלו, כולל שם, מספר טלפון וכתובת על ידי מנהל המערכת של הנתונים האישיים:
Baltic Blue, ul. Okrętowa 16c/12, 81-449 Gdynia, Poland
הנתונים האישיים נאספים על מנת לעבד את הזמנות הלקוח דרך החנות המקוונת. נתונים שנאספו עשויים להיות מועברים לצד שלישי, לדוגמא סוכני חברות משלוחים בקשר למשלוח הטובין, השימוש בנתונים הוא אך ורק בכדי לעמוד בהתחייבויות המוכר ללקוח.
מלבד הנקודה המובאת לעיל, הנתונים האישיים של הלקוחות לא יעברו לגורם אחר.
הנתונים יעובדו בהתאם לדרישות ההאבטחה הנחוצות. ללקוח תהיה גישה חופשית לנתונים האישיים שלו, לצורך עריכה ותיקון וכן במקרה של בקשה לביטול/מחיקת הנתונים.
מתן הנתונים הוא מרצון, אולם אם הנתונים אינם מסופקים, לא יהיה ניתן לבצע את ההזמנה.
כמובן שאיננו עושים כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום שהעברת, בין אם זה כרטיס אשראי או מספר חשבון בנק, אלא לביצוע התשלום, ואיננו מעבירים אותו לכל גורם נוסף זולת לצורך זה.
המחוייבות שלנו לאבטחת מידע
אנו מונעים כניסה לא מורשית למאגרי המידע שלנו. אנו שומרים על המידע מעודכן, ומוודאים שימוש נכון בנתונים. יישמנו הליכים פיזיים, טכנולוגיים ואלקטרוניים כדי לאבטח את המידע שאנו אוספים באתר.
על ידי כניסה לחנות המקוונת, הלקוח מסכים שקובצי Cookies יאחסנו במכשיר שלו.
הלקוח יכול למחוק בקלות Cookies מהמחשב או מהמכשיר הנייד באמצעות דפדפן. במקרה שקובצי Cookies מושבתים לא יהיה אפשרי לנצל את כל התכונות של החנות המקוונת.
לקבלת הוראות כיצד לטפל ולמחוק קובצי Cookies, על הלקוח לבדוק את הוראות הדפדפן.
§10קניין רוחני